Kontakt
FAQ's i Strefa Klienta
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania odnośnie naszej oferty znajdą Państwo w naszych FAQ's. Dalsze informacje na temat aktualnej rezerwacji dostępne są w Państwa osobistej Strefie Klienta My SnowTrex.Kontakt w sprawie oferty i ogólnych warunków rezerwacji
Chcieliby Państwo stworzyć niezobowiązującą ofertę? Prosimy przejść na naszą stronę Szukanie & rezerwacja i skorzystać z licznych przydatnych filtrów, aby znaleźć idealną ofertę.Mają Państwo ogólne pytania do naszej oferty i warunków rezerwacji? Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres info-pl@snowtrex.com.
Kontakt w sprawie zmiany rezerwacji
Dokonali już Państwo rezerwacji, mają Państwo dodatkowe pytania lub chcą wprowadzić zmiany?Zgłoszenie z uwzględnieniem numeru rezerwacji należy przesłać na adres mailowy zmianarezerwacji-pl@snowtrex.com lub przez formularz kontaktowy w Państwa osobistej strefie Klienta My SnowTrex.
Kontakt w sprawie rezygnacji z rezerwacji
Nie mogą Państwo skorzystać z zarezerwowanej wycieczki? Aktualne koszty rezygnacji oraz możliwość samodzielnego anulowania całej rezerwacji znajdą Państwo w osobistej strefie Klienta My SnowTrex.Jeżeli chcą Państwo poznać warunki częściowej rezygnacji, zmiany uczestnika lub zmiany rezerwacji, bądź zadać inne pytanie odnośnie rezygnacji, proszę przesłać do nas zapytanie z numerem rezerwacji na adres rezygnacja-pl@snowtrex.com.
Kontakt dla Partnerów
Tutaj znajdą Państwo dalsze informacje odnośnie współpracy partnerskiej & marketingu.Kontakt & godziny otwarcia
TravelTrex GmbH
Bonner Str. 484-486
50968 Kolonia (NIEMCY)
Bonner Str. 484-486
50968 Kolonia (NIEMCY)
Kontakt
Kontakt | ||
22 380 39 02 | ||
+49 221 33 60 62940 | ||
info-pl@snowtrex.com |
Godziny otwarcia
pn.-pt.:
sob.:
zamknięte
ndz.:
zamknięte